Вступникам — Офіційний сайт факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції
 

Інструкція щодо порядку вступу на факультет


ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ПОРЯДКУ ВСТУПУ

НА ФАКУЛЬТЕТ ПІДГОТОВКИ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ УНІВЕРСИТЕТ ДФС УКРАЇНИ

ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ (ЗАКРИТИЙ КОНКУРС)

  1. Необхідно пройти реєстрацію для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2020 року (далі-ЗНО) в регіональних Центрах оцінювання якості освіти.

Відповідно до умов прийому на навчання до Університету ДФС України Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції зараховуються результати ЗНО з наступних предметів:

  • спеціальність 081 «Право», ОПП Фінансові розслідування - українська мова та література, історія України, іноземна мова або математика на вибір. 
  1. Абітурієнти мають звернутись до сектору комплектування та проходження служби відділу кадрів Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції для формування особової справи.
  2. Особова справа абітурієнта в себе включає:

3.1. Висновок військово-лікарської комісії.

Для отримання висновку військово-лікарської комісії (далі – ВЛК), необхідно прибути за адресою місцезнаходження військового госпіталю (або іншого медичного закладу Вашого регіону де розміщена ВЛК) з такими документами:

- направлення на ВЛК;

- приписне посвідченням (для юнаків);

- паспорт;

- витяг з амбулаторної картки за 5 років;

- щеплення на спецбланку (з усіма необхідними печатками);

- сертифікати нарколога та психіатра;

- довідка з тубдиспансеру;

- флюорографія за останній рік;

- кардіограма розшифрована (з усіма необхідними печатками);

- фото 3х4 (3 шт.);

- загальний аналіз крові;

- кров на RW (сифіліс);

- загальний аналіз сечі;

- аналіз крові на цукор

- гепатит В (HBsAq);

- гепатит С (HCV);

- ВІЛ.

 

3.2. Довідка про відсутність судимості замовляється у відділку Національної поліції за місцем проживання на абітурієнта та усіх членів сім’ї, з якими він проживає (крім неповнолітніх).

 

3.3. Пакет документів особистих даних.  

  • Заява;
  • автобіографія;
  • анкета;
  • згода на обробку персональних даних;
  • копія паспортів (1,2 та 11 сторінки) абітурієнта та усіх повнолітніх членів родини з якими проживає абітурієнт);
  • копія свідоцтва про укладення (розірвання) шлюбу батьків абітурієнта;
  • копія ідентифікаційного номеру (тільки абітурієнта);
  • копія документів про освіту (свідоцтва, атестатів, дипломів) з додатками, (тільки абітурієнта);

- характеристика з місця навчання;

       - копія військового квитка або приписного посвідчення (для юнаків);

     - фото 3*4 -3 шт, 9*12 – 1шт.

 

     Особові справи формуються виключно на Факультеті підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції.

По закінченню формування особової справи буде проведено тестування на виконання нормативів з фізичної підготовки. Тестування буде проводитись на території спортивного комплексу факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції.

 

Враховуючи карантин – про час та дату буде повідомлено додатково

  1. Подати електронну декларацію на сайті Національного агентства запобігання корупції.

Для подачі електронної декларації необхідно:

4.1. Зайти на сайт Національного агентства запобігання корупції і вибрати спосіб отримання електронного ключа.

4.2. При заповнені декларації зазначаються власні доходи абітурієнта та доходи близьких осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом декларування.

4.3. Е-декларація має бути в єдиному державному реєстрі декларацій осіб до 01.07.2020 року.  Тип декларації – кандидат на посаду курсанта Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції. 

 

  1. Реєстрація електронних кабінетів та подача документів

5.1.Реєстрація електронних кабінетів вступників на сайті  http://vstup.edbo.gov.ua та завантаження до них необхідних документів розпочинається з 01 липня (дати можуть бути змінені у зв’язку з карантином)

5.2. Медичні огляди, формування особової справи повинні бути завершені до 09.07.2020. (дати можуть бути змінені у зв’язку з карантином)

5.3 Прийом заяв та документів – з 13 по 22 липня; (дати можуть бути змінені у зв’язку з карантином)

5.4.Формування рейтингових списків, надання рекомендацій до зарахування, оприлюднення списку рекомендованих – до 27 липня (дати можуть бути змінені у зв’язку з карантином)

 5.5. Виконання вимог до зарахування – до 31 липня. (дати можуть бути змінені у зв’язку з карантином)

 

ДОКУМЕНТИ, що вступник подає до Університету

- заява в паперовій формі (подається особисто кандидатом на навчання),

- документ, що посвідчує особу (+ копія);

- сертифікати ЗНО (+ копії);

- військово-обліковий документ (для військовозобов'язаних);

- документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень і додаток до нього (+ копія);

 

 

НАША АДРЕСА:   

08201, Київська область, м. Ірпінь, вул.Садова 90

Веб-сайт сайт:  http://www.fpm.org.ua

066  517 82 98  координаційний штаб