Вступникам — Офіційний сайт факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції
 

Інструкція щодо порядку вступу на факультет


ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ПОРЯДКУ ВСТУПУ НА ФАКУЛЬТЕТ ПІДГОТОВКИ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ УНІВЕРСИТЕТ ДФС УКРАЇНИ

  1. З 05.02.2019 до 25.03.2019 необхідно пройти реєстрацію для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2019 року (далі-ЗНО) в регіональних Центрах оцінювання якості освіти.

Відповідно затвердженого календарного плану підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року (Наказ МОНУ від 28.09.2018 №1036) скласти державну підсумкову атестацію.

Відповідно до умов прийому на навчання до Університету ДФС України Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції зараховуються результати ЗНО з наступних предметів:

  • спеціальність 081 «Право», ОПП Фінансові розслідування - українська мова та літератури, історія України, іноземна мова або математика на вибір.
  1. До 30.06.2019 абітурієнти мають звернутись до відділу персоналу ГУ ДФС у областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС або до сектору комплектування та проходження служби відділу кадрів Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції для формування особової справи.
  2. Особова справа абітурієнта в себе включає:

3.1. Висновок військово-лікарської комісії.

Для отримання висновку військово-лікарську комісію (далі – ВЛК), необхідно прибути за адресою місцезнаходження військового госпіталю (або іншого медичного закладу Вашого регіону де розміщена ВЛК) з такими документами:

- направлення на ВЛК;

- приписне посвідченням (для юнаків);

- паспорт;

- амбулаторна картка;

- витяг з амбулаторної картки за 5 років;

- щеплення на спецбланку (з усіма необхідними печатками);

- сертифікати нарколога та психіатра;

- довідка з тубдиспансеру;

- флюрографія за останній рік;

- кардіограма розшифрована (з усіма необхідними печатками);

- фото 3х4 (3 шт.);

- загальний крові;

- кров на RW (сифіліс);

- Загальний аналіз сечі;

- Аналіз крові на цукор

- Гепатит В (HBsAq);

- Гепатит С (HCV);

- ВІЛ.

- характеристика з місця навчання  (1 шт.);

- копія атестату з додатком (1шт.).

3.2. Довідка про відсутність судимості замовляється у відділку Національної поліції за місцем проживання на абітурієнта та усіх членів сім’ї, з якими він проживає (крім неповнолітніх).

3.3. Пакет документів особистих даних.  

  • Заява;
  • автобіографія;
  • анкета;
  • згода на обробку персональних даних;
  • копія паспортів (1,2 та 11 сторінки) абітурієнта та усіх повнолітніх членів родини з якими проживає абітурієнт);
  • копія свідоцтва про укладення (розірвання) шлюбу батьків абітурієнта;
  • копія ідентифікаційного номеру (тільки абітурієнта);
  • копія документів про освіту (свідоцтва, атестатів, дипломів) з додатками, (тільки абітурієнта);

- характеристика з місця навчання (1 шт.);

     - копія військового квитка або приписного посвідчення (для юнаків);

     - фото 3*4 -3 шт, 9*12 – 1шт.

           Абітурієнти, що формують особову справу на Факультеті підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції проходять тестування на виконання нормативів з фізичної підготовки в період подачі документів до Університету з 2 по 9 липня 2019 на території спортивного комплексу Університету.

  1. Подати електронну декларацію на сайті Національного агентства запобігання корупції.

Для подачі електронної декларації необхідно:

4.1. Зайти на сайт Національного агентства запобігання корупції і вибрати спосіб отримання електронного ключа.

4.2. При заповнені декларації зазначаються власні доходи абітурієнта та доходи близьких осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом декларування.

4.3. Е-декларація має бути в єдиному державному реєстрі декларацій осіб до 01.07.2019 року.  Тип декларації – кандидат на посаду курсанта Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції. 

  1. Реєстрація електронних кабінетів та подача документів

5.1.Реєстрація електронних кабінетів вступників на сайті  http://vstup.edbo.gov.ua та завантаження до них необхідних документів розпочинається з 01 липня;

5.2. Медичні огляди, формування особової справи повинні бути завершені до 09.07.2019.

5.3 Прийом заяв та документів – з 10 по 22 липня;

5.4.Формування рейтингових списків, надання рекомендацій до зарахування, оприлюднення списку рекомендованих – до 26 липня;

5.5. Виконання вимог до зарахування – до 31 липня.

 

ДОКУМЕНТИ, що вступник подає до Університету:

- заява в електронній формі, що заповнюється в режимі он-лайн (у разі неможливості подати заяву в електронній формі – в університеті працюватимуть консультаційні центри, які нададуть допомогу у створенні електронного кабінету, внесення заяви в електронній формі та завантаження інших документів);

- документ, що посвідчує особу (+ копія);

- сертифікати ЗНО (+ копії);

- документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень і додаток до нього (+ копія);

- військово-обліковий документ (для військовозобов'язаних); 

НАША АДРЕСА:   

08201, Київська область, м. Ірпінь, вул.Садова 90

Веб-сайт сайт:  http://www.fpm.org.ua

066  517 82 98  координаційний штаб